Salgsbetingelser

 

1. Avtalen

Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen, samt eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid går særskilt avtalte vilkår foran, så lenge dette ikke strider mot ufravikelig lovgivning.

Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevante lovbestemmelser som regulerer kjøp mellom næringsdrivende og forbrukere.

 

2. Partene

Selger er Pure Performance AS, org.nr. 926 924 672, e-post: [email protected], og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

 

3. Pris

Den oppgitte prisen i bestillingsløsningen er den totale prisen kjøper skal betale. Prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger ikke har opplyst om før kjøpet, skal ikke belastes kjøper.

 

4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt bestillingen til selgeren.
Avtalen er ikke bindende dersom det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren eller i bestillingen fra kjøperen, og den annen part innså eller burde innse at det forelå en slik feil.

 

5. Betaling

Betaling skjer med bank- eller kredittkort, Vipps eller andre betalingsløsninger som tilbys i kassen. Vi aksepterer Visa og Mastercard gjennom vår samarbeidspartner Stripe.

Ved bruk av kredittkort eller debetkort kan selger reservere kjøpesummen ved bestilling. Kortet belastes samme dag som bestillingen gjennomføres.

Ved faste betalinger/abonnement (f.eks. medlemskap) håndteres dette via Vipps eller Stripe. Abonnement kan avsluttes av kunden i Vipps-appen under «Faste betalinger» eller ved å kontakte oss på [email protected].

Kjøpere under 18 år må ha tillatelse fra verge for å bestille.

 

6. Levering

Levering av digitale produkter (kurs, coaching eller lydfiler) skjer normalt umiddelbart etter bestilling, ved at kjøper får tilgang på e-post eller via innlogging i kursplattformen (Kajabi). Dersom kurset er lagt opp slik at innholdet frigjøres modul for modul («dryppvis levering»), vil kjøper få tilgang i henhold til publiseringsplanen som er opplyst på forhånd.

For fysiske produkter (som bøker eller materiell) gjelder leveringstid som opplyst i bestillingsløsningen. Dersom leveringstid ikke fremgår, skal varen leveres innen 30 dager.

 

7. Risikoen for varen

Risikoen for varen går over på kjøper når varen er levert i henhold til punkt 6.

 

8. Angrerett

I henhold til angrerettloven har du 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (kjøpsdato), eller – dersom kurset starter på et senere tidspunkt – fra den dagen du faktisk får tilgang til innholdet.

Angreretten gjelder ikke dersom du uttrykkelig samtykker til at det digitale produktet tas i bruk umiddelbart, for eksempel ved nedlasting eller full tilgang til kursportalen.

Dersom kurset er lagt opp med dryppvis levering (innhold publiseres modul for modul), gjelder angreretten i 14 dager fra den første modulen er gjort tilgjengelig.

Ønsker du å benytte angreretten, må du gi oss beskjed innen fristen. Beskjeden bør være skriftlig (e-post til [email protected]). Dersom angreretten gjelder et fysisk produkt, må varen returneres uten unødig opphold og senest 14 dager etter at du har gitt beskjed.

 

9. Forsinkelse og manglende levering

Dersom vi ikke leverer i henhold til avtalen, kan du holde kjøpesummen tilbake, kreve levering, heve avtalen eller kreve erstatning i samsvar med forbrukerkjøpslovens regler.

 

10. Mangel ved varen

Dersom det foreligger en mangel, må du innen rimelig tid gi beskjed. For digitale kurs og tjenester betyr dette at vi har ansvar for å levere det som er beskrevet i produktinformasjonen.

Reklamasjonsretten gjelder ikke personlige resultater, læringsutbytte eller opplevelse av kurset, da dette avhenger av egen innsats. Reklamasjonsfristen er to år, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger.

Ved mangel kan du kreve retting, omlevering, prisavslag, heving eller erstatning etter reglene i forbrukerkjøpsloven.

 

11. Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold

Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller sine plikter, kan selger holde varen tilbake, kreve betaling, heve avtalen eller kreve erstatning. Selger kan kreve renter og gebyr etter gjeldende lover.

 

12. Opphavsrett og bruk av kursmateriell

Alt innhold er beskyttet av opphavsrett. Innholdet er kun til personlig bruk for kjøperen. Deling, kopiering eller videresalg av kursmateriell er ikke tillatt uten skriftlig avtale.

Livstidstilgang betyr at du har tilgang så lenge kurset tilbys på vår plattform.

 

13. Konfidensialitet

Vi respekterer ditt privatliv og forventer at du respekterer privatlivet til andre deltakere. Informasjon som deles i kurs eller coaching skal behandles konfidensielt, med mindre annet er avtalt skriftlig med den det gjelder.

Du står fritt til å dele dine egne erfaringer og resultater, men du må behandle andres historier og uttalelser strengt fortrolig.

 

14. Personopplysninger

Vi behandler personopplysninger i tråd med GDPR og norsk lovgivning. Se vår personvernerklæring på www.ineroyert.no/personvern for mer informasjon.

 

15. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Vi forsøker alltid å løse en tvist i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling, eller benytte EU-kommisjonens klageportal: http://ec.europa.eu/odr.